piątek, 24 października 2014

#561

Chciałam mieć takiego ładnego bloga, ale nie znam się aż tak na htmlu i wszystkich tych znaczkach, strzałeczkach i przecinkach. Jeszcze nad tym pracuję. Na codzień zajmuję się szeroko zakrojonym ogarnianiem mojego życia na wszelakich polach. Zajmuje mi to tyle czasu, że w zasadzie nie mam kiedy poprasować, sensownie poukładać rzeczy na regale, ażeby się ładnie prezentowały. Ba, nawet nie mam kiedy studiować. Wysyłam maile z zapytaniami, wysyłam podania drogą tradycyjną, co chwila chodzę kserować, drukować i laminować, dzwonię, wiecznie przekładam karty w telefonie, sprawdzam ceny, konsultuję. I bardzo intensywnie skajpuję.  Dopadło mnie przeziębienie, więc dzisiaj zostaję w domu. Ten jeden wykład odbędzie się też beze mnie, a ja opatuliłam się kołdrą, mam picie i przekąski w zasięgu ręki i nigdzie się nie wybieram, choć słońce tak pięknie świeci.

Brak komentarzy: